Støt 1. salsprojektet med et gavebeløb!

4. juni 2017 09:20 , af Tine Overby

Så er byggeriet i bådhallen gået igang, og vi glæder os til at kunne tage de nye træningsrum i brug, når rosæsonen på vandet er slut.

Økonomien ser ud til at holde indenfor de tidligere beregnede ca. 1,5 mio. kr.
Vi har fået et kommunalt tilskud på 100.000 og donationer for ca. 200.000 fra fonde, firmaer og privatpersoner. En stor tak til de klubmedlemmer, som har hjulpet til med dette.

Det er NU det gælder for vores unikke, fremtidssikrende 1. salsprojekt – som privatperson eller selvstændig erhvervsdrivende:

Privatperson / medlem: Kan du afse et rimeligt ekstraordinært gavebeløb til din roklub nu, vil det være meget kærkomment. Alle beløb er velkomne.

Selvstændig: Her kan du virkelig hjælpe din roklub med et substantielt bidrag, som kan afskrives:
Din revisor kan vejlede eller kontakt klubbens formand og hør nærmere om mulighederne.

Mærket “Gave 1. sal” kan donationer indbetales på reg. og kontonr.:  2253-5367482658.

TAK for ethvert økonomisk bidrag til projektet - og TAK til dem, der allerede har doneret et beløb !