Holte Roklub 80 år

14. maj 2019 20:10 , af Tine Overby

80 års fødselsdag den 22. juni kl. 18.00

Den 22. juni kan Holte Roklub fejre 80-års fødselsdag, og det skal naturligvis markeres. Derfor inviteres alle medlemmer til fest, så vi sammen kan fejre dagen.

Vi mødes kl 18.00 til en apperetif, og lidt god snack. Formanden vil byde velkommen, og så skal vi ellers hygge os hele aftenen. Vi har til dagen og fejringen bestilt fantastisk sommervejr, med rød solnedgang og spejlblankt vand.

Vi har valgt at bestille en lækker 3-retters menu udefra, og med i prisen på de sædvanlige 200 kr. er der fri drinks efter maden. Der bliver arrangeret personale til at klare opvasken undervejs, og god musik som underholdning.

Du skal selv tage drikkevarer med til maden, men så er du jo også sikker på, at du får det du bedst kan lide.

Så kære venner, flyv til tasterne allerede nu og reserver en plads i stolen. Tag danseskoene på den 22. juni kl 18.00, og være med til at fejre, at Holte Roklub er blevet 80 år, og trods den høje alder, aldrig har været i så god kondition som nu.

Giv en hjælpende hånd med

Fejring af en 80-års fødselsdag i en roklub, er et fælles arrangement - det er jo vor alle sammens klub - så vi håber at du vil give en hjælpende hånd med, både før, under og efter festen.

Tilmelding senest den 10. juni - men meget gerne før.

Da vi jo bestiller maden udefra, og måske også skal bestille ekstra borde og stole, er det vigtigt, at vi i god tid ved, hvor mange der kommer. Du skal derfor tilmelde dig/Jer via Kalenderen på Memberlink senest den 10. juni, men meget gerne inden den 1. juni.

Pris:  200 kr. pr. person

Vi håber at se dig til 80-årsfødselsdag.

Bedste rohilsner