Kontingent 2020

6. januar 2020 22:21 , af Steen Kold-Christensen

Vi ønsker alle medlemmer et rigtig GODT NYTÅR og en herlig rosæson 2020 med masser af frisk luft, motion og socialt samvær.

Tiden nærmer sig for indbetaling af årskontingentet, der gælder for hele kalenderåret 2020.

Årskontingentet er DKK 2.000 for seniorer, DKK 1.500 for børn & unge samt DKK 200 for passive. Bestyrelsen indstiller uændret kontingent til godkendelse på Generalforsamlingen torsdag 6. februar.

Kontingentopkrævningen udsendes omkring 15. februar til betaling senest 1. marts.  Du får en e-mail med opkrævningen og beløbet bliver trukket automatisk på dit betalingskort.

Det er derfor vigtigt, at du har aktiveret dit Dankort/ VISA-Dankort og tjekket, at det er gyldigt.

Bemærk, at vi ikke opbevarer dine kortinformationer; de bliver opbevaret hos Dibs, som er sikkerhedsgodkendt af Nets.

Kontingentkasseren bruger rigtig meget tid hvert år på alle dem, som ikke har aktiveret deres betalingskort og som ”glemmer” at betale rettidigt. Så derfor appellerer vi til jer alle om at aktivere jeres kort på hjemmesiden.

Du kan tjekke dit betalingskort på https://holteroklub.memberlink.dk/ ved at logge ind med dit brugernavn og kodeord og trykke på ”Mit betalingskort”.

Er du i tvivl er du meget velkommen til at kontakte kontingent@holte-roklub.dk

Ønsker du at ændre medlemskab fra aktivt til passivt eller du ønsker at udmelde dig af Holte Roklub, er det vigtigt at du meddeler Kontingentkassereren kontingent@holte-roklub.dk det inden Generalforsamlingen.

Passive medlemmer har adgang til klubbens lokaler og møder, men må ikke deltage i sportslige aktiviteter herunder benyttelse af indendørs træningsfaciliteter, ligesom de ikke har stemmeret på Generalforsamlingen.

Medlemmer, der ikke betaler kontingent rettidigt og heller ikke reagerer på efterfølgende rykker, slettes automatisk som medlem af Holte Roklub.

Vi glæder os til en mægtig rosæson sammen med jer alle.