Vinteraktiviteter

18. februar 2018 18:12 , af Tine Overby

Isen har fået et fast tag i Furesøen og især omkring Holte Roklub. Det betyder, at vinterroerne har måttet søge indendørs, mens vinterbaderne har kronede dage.

Den nye 1. sal er rigtig kommet til sin ret. Der er gang i kajakergometrene og fulde huse til rospinningen med ventelister til flere af holdene. Det er nu, at formen skal finpudses eller bare findes frem af vintergemmerne. Der er gode muligheder for at komme i form inden rosæsonen starter - husk også at der er svømning hver mandag aften på Skovlyskolen. Se nærmere herom i Aktivitetskalenderen.

Lige om lidt er foråret over os, standeren er gået til tops og Furesøen er atter befærdet med glade roere fra fra Holte Roklub. Men indtil da, så er det bare om at benytte de gode indendørs faciliteter, vi har i klubben.