Svømmeprøver 2019

4. marts 2019 17:53 , af Tine Overby

Roning og svømning hører sammen

Som medlem af Holte Roklub skal du kunne svømme 600 m., og du skal vedligeholde denne færdighed gennem hele dit medlemskab. Dette har du skrevet under på ved indmeldelsen.

For roere, der deltager i langture og anden roning uden for klubbens daglige rofarvand, gælder endvidere, at de skal kunne dokumentere svømmefærdigheden på de 600 m. En svømmeprøve er gyldig i to år.

Ønsker du at deltage i langture i 2019, og har du ikke tidligere aflagt svømmeprøve, skal du gøre det inden, du tager på tur. Har du aflagt svømmeprøve i 2017, skal den fornyes inden d. 1. juli 2019.

Der er mulighed for svømning i Skovlyskolens svømmehal i marts måned (mandage kl. 20). Husk tilmelding via Aktivitetskalenderen.

Eller du kan lave en aftale med en livredder i en offentlig svømmehal og få vedkommende til at skrive under på, at du har svømmet 600 m. (download blanket). En tredje mulighed er, at I er flere medlemmer, der aftaler at tage i svømmehallen, og at én på holdet skriver under på, hvem der har svømmet. (Blanketterne sendes til rochefen). Du kan selvfølgelig også vælge at svømme de 600 m. i Furesøen på en dag, hvor vandet er tilpas varmt og roligt :-)